Leadgenering er vores force.
Datadrevet navigere vi sikkert din Google Ads indsats i mål.
Hos Versano har vi nørdet Google Ads på alle leder og kanter i snart 10 år. Som erfaren Google Ads specialist og Google Ads ekspert hjælper vi virksomheder med at skabe målbare resultater. Læs mere
Udpluk af virksomheder vi samarbejder med










Udpluk af virksomheder vi samarbejder med

Erfarene hænder
Hvem eksekverer din annoncering?
Mit navn er Thomas. Jeg er ejer af Versano og det er mig som kommer til at stå for din Google Ads annoncering. Med +10 års erfaring med Google Ads kan jeg med sikker hånd styre din indsats i mål. Min spidskompetence er leadgenering – særligt inden for B2B annoncering. Læs mere

Processen for vores samarbejde
Gennemgang af marketingsmix
Inden opstart laver vi en audit og gennemgang af dit nuværende marketingmix. Her vil vi komme med forslag til strategi, identificere forbedringmuligheder og deep dive i den eksisterende data.
Opstart
Herefter afholder vi et kick-off møde, hvor vi præsenterer vores indisigter og søgeordsanalyse. Herefter lægger vi os fast på en den rigtige strategi og får de nødvendige indsigter fra jer om målgrupper, budget mm. Når dén del er fastlagt, går vi i gang med eksekveringen, så vi kan komme hurtigt fra start.
Løbende håndtering
Når kontoen og kampagnerne er opsat på Google Ads, tester vi løbende nye funktioner og annoncer for hele tiden at optimere performance. Derfor opsætter vi altid rapporter for manuel styring af USP'er, multipliers, målgrupper, budgivning, geografi og meget mere. Her kigger vi ned i dataen og bruger den til at sikre de bedste resultater.
Månedlig status
Hver måned afholder vi et statusmøde, hvor vi viser resultater og performance direkte i Google Ads, så du kan følge med, hvad der sker på kontoen. På mødet gennemgår vi, hvad der er gået godt – men endnu vigtigere, også hvad der ikke er gået godt. På den måde sikrer vi, at vi får filtreret det fra, der ikke fungerer, så setuppet er så optimeret mod performance, som muligt.
Kritisk og databaseret
Vores tilgang til Google Ads
Efter mange års erfaring med Google Ads ved vi, hvad der virker – og vigtigere – hvad der ikke virker. Som din dedikerede Google Ads specialist arbejder vi målrettet med at skabe resultater, der kan mærkes på bundlinjen. Læs mere

Er vi Google Partner?
Det er vi ikke… Og det er med vilje. For år tilbage var det et plus at være Google-autoriseret partner, men med årene er virkeligheden blevet en anden. Google Ads har gennem tiden forvandlet sig fra at være på annoncørens side til at blive en “black-box”, hvor muligheden for manuel kontrol og muligheder til fordel for annoncøren forsvinder. Læs mere
Se vores resultater
Vi måler på de KPI’er som batter for vores kunder
Leads og salg. Det er de KPI’er vi går efter for vores kunder og samarbejdspartnere. Hos os rapportere vi ikke på fluffy tal som visninger og kliks. Vi går benhårdt efter at skabe mærkbare og målbarer resultater som giver vækst og øget omsætning.
200
Goldschmidt ejendomme vækstede sin kon.rate med 34% og udlejede +200 lejligheder.
-48
Norva24, nordens største slamsugningsvirksomhed, reducerede deres CPA med 48%.
28
Byggefakta Danmark vækstede antallet af leads med 28% via push og pull initiativer.
185
Robell løftede deres ROAS med 175% og omsatte for +6X på Google Ads.
70
Snevagten, Danmarks største snerydningsfirma, optimerede deres kon.rate. med 70%
98
NBS Nordic vækstede antallet af leads med 98% i 2024 vs. 2023.
Hvad er dit formål med annoncering?
Vores strategi på Google Ads afhænger af din målsætning. Vi har forskellige strategier, alt efter målet er leads eller salg.
Leads
Formålet med Google Ads, når det handler om leads, er enkelt: at fange potentielle kunder i det øjeblik, de aktivt leder efter dine produkter eller services. Med søgeannoncer kan du målrette mod personer, der allerede har en søgeintention og dermed ramme potentielt varme leads. Det betyder, at du ikke spilder annoncebudget på folk, der ikke er interesserede.
E-commerce
Hvis målet er at skabe salg og direkte salg, er det vigtigt at have Google Shopping, Google Merchant Center og et solidt tracking system sat op for at få det maksimale ud af marketingsindsatsen. Her kan vi hjælpe med opsætning og håndtering af ovenstående, for at skabe den bedst mulige omsætning for din forretning gennem solid online annoncering.
Remarketing
Formålet med remarketing gennem Google Ads er at være top-of-mind hos de besøgende, der allerede har vist interesse for din virksomhed, men som ikke har konverteret endnu. Ved at målrette mod disse personer, kan du øge chancen for, at de vender tilbage og gennemfører et køb eller udfylder en kontaktformular.
Awareness
Selvom Google Ads ofte forbindes med performance marketing, er det også et stærkt værktøj til at skabe awareness. Med displayannoncer, YouTube-videoer og top-funnel søgeord kan du præsentere din virksomhed for nye målgrupper, der endnu ikke kender dig.
Omnichannel
Google Ads tilbyder mange muligheder for annoncering
Search
I Google Ads kan du blandt andet oprette søgekampagner, hvori du specificerer præcist hvilke søgetermer, du ønsker, at dine brugere skal finde dig på. Her gælder det om at få kanaliseret de mest relevante brugere ind på din hjemmeside. Læs mere
Display
Display-annoncer giver også mulighed for at vise bannere med skræddersyede budskaber til varme emner. Det giver mulighed for på en visuel måde at påvirke leads og tidligere kunder. Hvis du ønsker at gå bredere, er det også muligt at vise dine bannere til personer, som er “i markedet” for at købe dit produkt eller service. Læs mere
YouTube
YouTube er ofte et dyrt medie og kræver meget vedligeholdelse, men det er også en effektiv måde at kommunikere relevante budskaber til mange brugere over kort tid.
Shopping
De fleste kender Google Shopping fra de produktbilleder, som kommer over søgeresultaterne på Google. Alternativt bliver de også vist i højre hjørne efter en bruger har indtastet en søgning. Shopping-kampagner er udelukkende lavet til direkte salg af varer, og er det bedste redskab på Google Ads til at skabe salg direkte gennem din annoncering. Læs mere
Remarketing
Det, der adskiller remarketing fra standard display- og søgeannoncering, er målretningen. Remarketing virker ved at benytte en speciel sporingskode til at spore brugere, der besøger din hjemmeside, og derefter vise annoncer til dem. Det kan være en meget kraftfuld komponent i en kampagne. Læs mere
kampagnetyper
Vi arbejder altid med en omnichannel strategi hvor både pull og push kampagnerne anvendes.
Lad os “mødes”
Hvis du har 15 minuter ledig i kalenderen, kan du booke et møde med os, for at finde ud af om vi er det rette match.
På mødet vil vi
- Præsentere vores fremgangsmåde
- Blive klogere på jeres behov
- Vende løsningsforslag





