Skip to main content

LinkedIn annoncering

Med en omnichannel stratei imod B2B målgrupper, hjælper vi virksomheder med at opnå deres mål med skarp LinkedIn annoncering.

Se vores cases (5/5 på Trustpilot)

Omnichannel

Vækst brandkendskab og digitale performance med LinkedIn annoncering

Når vi går til et samarbejde, analysere vi altid potentialet i hele den digitale marketingsstrategi. Her er LinkedIn et vigtigt redskab for at ramme brugerne i hele beslutningsprocessen. Vi hjælper derfor med at bygge annoncestrategier, som rammer de rette brugere og eksponerer dem for relevant indhold, som er med til at få jeres kunder til at vælge jer fremfor konkurrentens.

Vores kunders resultater på LinkedIn taler for sig selv

205

Gennemsnitlig vækst for samarbejdspartnere i 2023 vs 2022.

92

gennemsnitlig forbedring af konverteringsrate i 2023 vs 2022

5

Udelukkende topkarakterer fra vores samarbejdspartnere.

Ram din kernemålgruppe igennem hele beslutningsprocessen med remarketing prospecting top-of-mind annoncer.

Ram din kernemålgruppe igennem hele beslutningsprocessen med remarketing prospecting top-of-mind annoncer.

Vi hjælper dig til at opnå de bedste resultater på baggrund af dine målsætninger. Vi kører altid en omnichannel strategi og har derfor både push og pull værktøjer i spil, når vi skal vækste vores samarbejdspartners online performance. Hér er LinkedIn et stærkt værktøj til især B2B segmentet, hvor vi kan ramme de rette brugere flere steder i deres beslutningsprocess. 

Følg beslutningsprocessen

Er målet at skabe salg/bookinger via LinkedIn aer det vigtigt at have et solidt tracking system så det sikres, at du får det maksimale ud af dine anannoncer. Vi kan både hjælpe med opsætning og håndtering af dette, så vi hurtigt kan komme i gang med at sende dine ydelser og produkter ud og leve.

Skab konverteringer

Det er vigtigt at fastsætte en klar målsætning for din LinkedIn annoncering. Er dit mål at skabe henvendelser, anbefaler vi, at din hjemmeside har den højst mulige konverteringsrate. Det gør du bl.a. via de rette call to actions og kontaktformularer, så du gør det nemmere for en potentiel kunde at komme i kontakt med dig hurtigt.

Først fundament, dernæst kompleksitet

Når det grundlæggende fundament er sat op og virker, arbejder vi med profitsporing, prisovervågning, livstidsværdi, nye setups og nye teser for at optimere indsatsen. Altsammen for at skabe yderligere vækst for din virksomhed.

Vi starter altid vores samarbejder med at skabe et solidt fundament. Her klarlægger vi både strategien, målgruppen, forventninger og budgettet, så vi er helt på linje med, hvad vores resultater skaber af værdi for dig. Når fundamentet går på plads, går det sjove arbejde i gang.

… Så du kan bruge din tid på det du er bedst til.

Lad os hjælpe med din annoncering

Platform

  • LinkedIn

Udbytte

  • Målret de rette brugere
  • Følg og eksponer brugerne i hele overvejelsesprocessen
  • Eksponere dit brand og produkt

Flere ressourcer

I samarbejdet med os får du frigivet en række ressourcer, og du kan dermed fokusere din tid på din kerneforretning. Vi rapporterer løbende vores indsatser, performance og optimeringer, og vi står altid til rådighed for en status. Vi vægter transparens højt, og du er derfor altid velkommen til at spørge ind til vores arbejde.

Slå dine konkurrenter

Da vi annonere for samarbejdspartnere i mange brancher og forskellige segmenter, ved vi hvad der virker og hvilke funktioner som skal bruges for at opnå de bedste resultater.

Vi underbygger alle setups med et fundament af data, som gør at vi får mest mulig data ind på brugerne og deres kunderejse, hvilket muligør at vi kan byde højere på mere relevante brugere end dem som ikke har besøgt hjemmesiden før.

Platform

  • LinkedIn

Udbytte

  • Målret de rette brugere
  • Følg og eksponer brugerne i hele overvejelsesprocessen
  • Eksponere dit brand og produkt
Vi hjælper dig med det rette format

Typer af annoncer – hvilken skal du vælge?

Når det kommer til annoncetyper, har LinkedIn mange forskellige muligheder. Herunder kan du læse mere om de forskellige annoncetyper for at blive klogere på, hvilken du i samarbejde med os skal vælge til din LinkedIn-annoncestrategi.

  • Tekstannonce
  • Videoannonce
  • Displayannonce
  • Karusselannonce
  • Sponsoreret indhold
  • Sponsorerede InMails
  • Lead Form Gen annonce

Hvorfor anvende LinkedIn i sit marketingsmix?

LinkedIn annoncering bruges primært til at opsøge potentielle B2B-kunder, da virksomheder som udgangspunkt er LinkedIn’s målgruppe. Dog kan du også have en privat profil på LinkedIn, og det er derfor også muligt at målrette din LinkedIn annoncering til B2C-kunder. Det er altså muligt at målrette LinkedIn annonceringen til personer i bestemte typer af stillinger eller med en særlig anciennitet, så du rammer de potentielle kunder, der kan træffe købs- eller marketingsrelaterede beslutninger.

Fordele ved LinkedIn annoncering

LinkedIn er et populært netværksmedie for professionelle og erhvervsrelaterede nyheder, artikler og anden vidensdeling. I Danmark er der over 2,6 millioner aktive brugere på LinkedIn, og det udgør ca 73% af det arbejdende folk i Danmark. På verdensplan findes der 660 millioner aktive brugere, og det er derfor et oplagt medie at føre annoncering på. Vi hjælper virksomheder med at lave målrettet LinkedIn annoncering til B2B kunder, og vi er klar til at hjælpe dig. Herunder fortæller vi dig mere om hvad LinkedIn annoncering er, samt de forskellige typer af LinkedIn annoncer, der findes. Derudover bliver du klogere på, hvordan vi med vores mange års erfaring arbejder med LinkedIn annoncer.

Ydelse

Vores ydelse på en LinkedIn annonce er du helt selv med til at bestemme. Det kommer nemlig helt an på hvor mange interaktioner, du ønsker at opnå og ligeledes antallet af virksomheder og privatpersoner, som du ønsker at være synlig overfor. Det betyder med andre ord; jo højere budget, des mere synlighed. Vi skræddersyer den rette strategi til din virksomhed, så du opnår de bedste resultater med dine LinkedIn annoncer i overensstemmelse med dit ønskede budget. Vi giver altid vores kunder en faglig vurdering af, hvor meget af deres budget, de skal tiltænke LinkedIn annoncering for at blive konkurrencedygtige på markedet.

Se vores cases her
clockBook møde phoneRing til os