Skip to main content

Vi leverer måske branchens bedste

Hjælp til Google Ads

Ring til osSend mail

Udelukkende topkarakterer (5/5)

Hvis du søger Google Ads hådtering uden bullshit, tørre månedsraporter og smarte salgstaler, er du kommet til det rette sted.

STYRK DIN POSITION MED GOOGLE ADS

Styrk din position på Google Ads

Se Google Ads cases

Kritisk og databaseret

Vores tilgang til Google Ads

Efter mange års erfaringer med Google Ads, har vi fundet ud af, hvad der fungerer, og vigtigere, hvad der ikke fungerer. Dertil har vi både arbejdet hos bureauer og internt i marketingsafdelinger. Denne erfaring gør, at vi kan se udfordringer og løsninger fra begge sider i et samarbejde. Med en kritisk tilgang til Googles automatiseringer og rådgivning, bliver alt testet og analyseret, inden nye processer kan blive implementeret.Via håndtering for virksomheder i både B2B og B2C segmentet i forskellige brancher, ved vi, hvad der rør sig inden for digital markedsføring som helhed. Det betyder, at vi kan tilbyde vores kunder en samarbejdspartner, som altid er up-to-date på de nyeste redskaber i den “digitale værktøjskasse” og kan give dig det bedste udgangspunkt for success for din digitale annoncering.

Hvad skal marketingsbudgettet være?
For et relativt beskedent budget kan du komme langt med annoncering via Google Ads. Uanset størrelse af virksomhed og budget, er det muligt at øge omsætningen ved at vise annoncer til de relevante brugere på det rette tidspunkt. I Google Ads er det derfor vigtigt at fokusere budget på sin kernemålgruppe. Det kan være ud fra alder og køn, men også hvor de befinder sig geografisk. Med Google Ads er det også muligt at målrette specifikke enheder, uanset om det er en bærbar computer, stationær computer, tablet, iPad, iPhone eller generelt smartphones. Særligt for Google Ads er der stort fokus på at udelukkende skabe relevant trafik og skære irrelevant trafik, så du derved får fat i netop de brugere, som har højest sandsynlighed for at konvertere. Det gælder særligt for begrænsede budgetter, som kun ønsker at henvende sig til “varme” emner/brugere.

Svaret er nej

Er vi Google Partner?

Svaret er nej… Og det er med vilje. For år tilbage var det et plus at være Google-autoriseret partner, men med årene er Google gået fra at være på ens side, når det kommer til opsætning samt håndtering, til nu at være en black box, man aktivt kæmper imod. Google Ads bliver i højere grad en “black-box” og manuel kontrol samt muligheder til fordel for annoncører forsvinder. Det er en fordel for Google, men ikke for dig. tværtimod. Vores tilgang til Google Ads er kritisk og databaseret. Alt bliver testet og analyseret og dermed dannes vores tilgang til den optimale Google Ads annoncering for vores kunder.

Specialer

Search

Annoncering via søgeresultater på Google er en effektiv form for online markedsføring, hvor du kan skræddersy målretningen imod brugere, som aktivt søger efter dine produkter eller services.

Display

Display annoncer er et vigtigt redskab til at skabe top-of-mind kendskab af sin forretning. Hér kan man målrette specifikke budskaber til forskellige målgrupper og targetbrugere alt efter hvor langt i beslutningsfasen, de er, via prospecting og remarkerting.

Shopping

Google Shopping er fundamental for webshops, som ønsker at sælge produkter via deres hjemmeside. Shopping giver adskillige redskaber for at målrette produkter til specifikke søgninger og giver mulighed for at justere setup via advancerede metrics.

YouTube

YouTube er et godt redskab til push-markedsføring, som er et interaktivt og dynamisk markedsføringsredskab, hvor du kan komme bredt ud med billige visninger og høj dækning af dine kernemålgrupper.

Remarketing

Remarketing er en essentiel del af en marketingsstrategi. Det virker ved at målrette annoncer mod brugere, der allerede har vist interesse for dine produkter eller services ved at have haft besøgt din hjemmeside før.

Hør mere om hvad vi kan tilbyde dig
Lad os hjælpe med at vækste din forretning

Specialer

Hvad er målsætningen med annonceringen?

Leadgenering/henvendelser

Det er vigtigt at fastsætte en målsætning for annonceringen. Hvis målet er at skabe henvendelser, er det vigtigt at sætte sin hjemmeside op til at have højst mulig konverteringsrate via call to actions og kontaktformularer. Når dette er sat op, kan vi skabe værdi via Google Ads, ved at få de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.

E-commerce/salg

Hvis målet er at skabe salg og direkte salg, er det vigtigt at have Google Shopping, Google Merchant Center og et solidt tracking system sat op for at få det maksimale ud af sin marketingsindsats. Her kan vi hjælpe med opsætning og håndtering for at skabe den højest mulige omsætning via solid online annoncering.

Få tilskud på op til 250.000 kr.

Få tilskud på op til 250.000 kr.

Via samarbejde med SMV Digital har du mulighed for at få tilskud til din digitale strategi. Ansøg fra 50.000,- og helt op til 250.000,-

Tilskuddet kan søges til følgende:

✓ Digital omstilling
✓ SEO undervisning og rådgivning
✓ IT sikkerhed
✓ Opbygning af webshop
✓ Digital markedsføring

Få hjælp til tilskud nu

GOOGLE SHOPPING

Spar 20% med Klarna shopping CSS

I samarbejde med Klarna kan vi give alle kunder 20% billigere klikpriser via shoppingannoncer.
Det giver dig mulighed for en højere ROAS og større konkurrencedygtighed.

Udpluk af virksomheder vi samarbejder med

Search

I Google Ads kan du blandt andet oprette søgekampagner, hvori du specificerer præcist hvilke søgetermer, du ønsker, at dine brugere skal finde dig på. Herunder gælder det om at få kanaliseret de mest relevante brugere ind på din hjemmeside.

Når vi identificerer og opbygger nye søgeord til Google Ads kampagner, dannes strategien ved hjælp af eksterne værktøjer, der kan vurdere antallet af søgninger på et søgeord. Det giver således et estimat for konkurrencen på selvsamme søgeterm, så vi har en idé om den nødvendige indsats og det nødvendige budget, inden annonceringen påbegyndes.

Display

Annoncering på displaynetværket giver mulighed for at promovere din forretning i form af din service eller dit produkt til brugere, som ikke nødvendigvis aktivt er i markedet for din ydelse, men som alligevel kan være relevante brugere. Det er derfor rigtigt godt til top-of-mind annoncering. Det giver også mulighed for at vise bannere med skræddersyede budskaber til varme emner. Det er derfor en visuel mulighed for at påvirke leads og tidligere kunder. Hvis du ønsker at gå endnu bredere, er det også muligt at vise dine bannere til personer som er “i markedet” for at købe dit produkt eller service.

Ønsker du at gå helt bredt og skabe opmærksomhed omkring dit brand, er dette også muligt – så kan du ramme brugere, der kender dit brand, men du kan også ramme brugere, der aldrig har hørt om din virksomhed.

YouTube

YouTube er et stærkt redskab til at skabe top-of-mind og bred markedsføring af dine ydelser eller produkter. Dette kan enten gøres via display, i form af en tekstannonce, displaybanner eller som en in-stream video, som afspilles før, under eller efter en video. YouTube er ofte et dyrt redskab og kræver meget vedligeholdelse, men er effektivt til at kommunikere budskaber til mange brugere over kort tid.

Shopping

De fleste kender Google Shopping fra de produktbilleder, som kommer over søgeresultaterne på en søgning på Google. Alternativt bliver de også vist i højre hjørne efter en bruger har indtastet en søgning. Shopping er udelukkende lavet til direkte salg af varer og er det bedste redskab på Google Ads til at skabe salg direkte via din annoncering.

Det er muligt at vise dine produkter i form af billeder, som giver en potentiel kunde mulighed for at se dine produkter, når du benytter muligheder i Google Shopping. For at få det meste ud af annonceringen vil vi løbende optimere dit produktfeed ved hjælp af avancerede værktøjer og budjusteringer ud fra den indsamlede kundedata. Dermed får du, over tid, et skarpere setup, som giver bedre afkast måned efter måned.

Remarketing

Remarketing i Google Ads kan bygges ind i alle marketingsindsatser på Google Ads. Det kan bestå af statiske billeder, animerede billeder, video og responsive annoncer, der placeres på Display- og Søgenetværket. Det, der adskiller remarketing fra standard display- og søgeannoncering, er målretningen. Remarketing virker ved at benytte en speciel sporingskode til at spore brugere, der besøger din hjemmeside, og derefter vise annoncer til dem. Det kan være en meget kraftfuld komponent i en kampagne og kan altid anbefales at sætte på.

Hovedpointen med remarketing er at målrette de brugere, der har vist interesse for dine produkter eller tjenester ved at besøge din hjemmeside. Disse brugere er mere tilbøjelige til at skabe en “konvertering”,  sammenlignet med brugere, der endnu ikke har besøgt din hjemmeside.

Løbende optimeringer

Specialiseret samarbejdspartner
Vi har arbejdet med Google Ads i mange år og har erfaring fra en lang række danske og udenlandske virksomheder. Det betyder, at du får en samarbejdspartner med dyb forståelse for din verden. Når det kommer til Google Ads, er jeg en nørd ud til fingerspidserne og snakker gerne med om lagerstyring eller profitsporing. For vi ved, at det også er vigtigt i din forretning.

Først fundament, dernæst kompleksitet
Når det grundlæggende fundament er sat op og virker, arbejder vi med profitsporing, prisovervågning, livstidsværdi, nye setups og nye teser for at optimere indsatsen. Altsammen for at skabe yderligere vækst for din virksomhed.

Mere tid til din forretning (og større afkast)
Når vi overtager din konto, får du frigivet ressourcer til at arbejde på de ting, som du er god til i din virksomhed. Du får løbende rapporter omkring performance og optimeringer. Dermed er du altid med på, hvad der foregår med din annoncering.

Vi får topkarakterer af vores kunder

M. Goldschmidt Ejendomme A/S

“Vi samarbejder med Thomas om vores Google Ads og SEO og har i ham en nærværende og dygtig sparringspartner, som tager sig tid til at sætte sig ind i vores forretning. Thomas evner at skabe et samarbejde, der passer til den enkelte, og han har forståelse for, at behov kan være forskellige fra måned til måned.

Marketingkoordinator | Cecilie Lemmeke Madsen

Godske Group A/S

“Thomas is a great Google marketing specialist with a flair experience and variety of performance lifting methods. He is definitely the guy who gets the job done fast and effective.”

Head of E-Commerce | Karolis Bingelis

Hertels A/S

“Det er en sand fornøjelse at have Thomas André tilknyttet som samarbejds- og sparringspartner. Han har en stor viden indenfor Google Ads, som han gerne deler ud af og vi har derfor nydt godt af hans engagement og faglige kunnen, som altid er proaktiv og grundig.”

Marketing Manager | Simon Hampe

Dunlopillo

“Thomas har en enorm god energi i sin fremtoning, og er dygtig til at formidle sin faglige viden i et letforståeligt sprog. Vi har værdsat Thomas’ engagement og begejstring i det samarbejde vi har haft.”

 

Marketingchef | Jacob Loburski

clockSend email phoneRing til os