Skip to main content

Linkedin Ads bureau

Specialister i B2B leadgenering

LinkedIn Ads der leverer leads, ikke bare impressions. Vi er specialister i B2B leadgenerering og bruger en omnichannel-strategi til at ramme dine kunder – præcis når de er klar til at handle.

Push-annoncering

Vækst brandkendskab og digital performance med LinkedIn-annoncering

LinkedIn er ikke bare til branding – det er en effektiv kanal til at ramme beslutningstagere i B2B. Vi bygger annoncer, der skaber handling og målretter dem til dem, der er klar til at købe.  Vi hjælper også med at udvikle annoncestrategier, der målretter de rette brugere og eksponerer dem for relevant indhold, som får jeres kunder til at vælge jer frem for konkurrenterne.

Ram din kernemålgruppe igennem hele beslutningsprocessen med remarketing prospecting top-of-mind annoncer.

Ram din kernemålgruppe igennem hele beslutningsprocessen med remarketing prospecting top-of-mind annoncer.

Vi hjælper dig til at opnå de bedste resultater baseret på dine målsætninger. Vi anvender altid en omnichannel-strategi og benytter både push- og pull-værktøjer for at vækste vores samarbejdspartneres online performance. LinkedIn er et stærkt værktøj, især til B2B-segmentet, hvor vi kan ramme de rette brugere på flere tidspunkter i deres beslutningsproces.

Følg beslutningsprocessen

Er målet at skabe salg eller bookinger via LinkedIn, er det vigtigt at have et solidt tracking-system på plads, så du får det maksimale ud af dine annoncer. Vi kan hjælpe med både opsætning og håndtering af systemet, så vi hurtigt kan komme i gang med at få dine ydelser og produkter ud til de rette kunder.

Skab konverteringer

Det er vigtigt at fastsætte en klar målsætning for din LinkedIn-annoncering. Er dit mål at skabe henvendelser, anbefaler vi, at din hjemmeside optimeres for høj konverteringsrate. Dette kan blandt andet opnås gennem effektive call-to-actions og kontaktformularer, så du gør det nemt og hurtigt for en potentiel kunde at komme i kontakt med dig.

Først fundament, dernæst kompleksitet

Vi starter altid med at opbygge et solidt fundament, hvor de grundlæggende elementer er på plads og fungerer optimalt. Når dette er etableret, går vi videre med avancerede optimeringer som profitsporing, prisovervågning, livstidsværdi og nye test-scenarier for at maksimere din vækst. Alt sammen med det formål at skabe yderligere værdi og resultater for din virksomhed.

Vores samarbejde begynder med at skabe et klart og solidt fundament. Vi definerer strategien, målgruppen, forventningerne og budgettet, så vi er fuldt på linje med, hvad der skaber værdi for din virksomhed. Når fundamentet er på plads, er vi klar til at tage næste skridt og begynde at implementere de mere komplekse løsninger, der driver vækst og optimering.

Lad os hjælpe med din annoncering

Så du kan bruge din tid til det du er bedst til…

Flere ressourcer

Når du samarbejder med os, får du frigivet værdifulde ressourcer, så du kan fokusere på det, du er bedst til – nemlig din kerneforretning. Vi sørger for løbende rapportering af vores indsats, performance og optimeringer, og vi er altid klar til at give dig en statusopdatering. Transparens er en af vores kerneværdier, og du er derfor altid velkommen til at stille spørgsmål om vores arbejde og resultater.

Slå dine konkurrenter

Vi sætter din annoncering op, så du bruger dit budget der, hvor det batter mest: På brugere, der allerede har vist interesse – og hvor din konkurrent stadig sover. Vi baserer alle vores opsætninger på solide data, som gør os i stand til at indsamle så meget information som muligt om brugernes kunderejse.

  • Målret de rette brugere
  • Følg og eksponer brugerne i hele overvejelsesprocessen
  • Eksponere dit brand og produkt

Annonceformer

Typer af annoncer – hvilken skal du vælge?

LinkedIn tilbyder mange annoncetyper – men det handler om at vælge dem, der passer til din målsætning. Her er nogle eksempler på, hvordan vi arbejder med annoncer.

  • Tekstannonce
  • Videoannonce
  • Displayannonce
  • Karusselannonce
  • Sponsoreret indhold
  • Sponsorerede InMails
  • Lead Form Gen annonce

Hvorfor bruge LinkedIn
i sin samlede strategi?

LinkedIn annoncering er især effektiv til at opsøge potentielle B2B-kunder, da platformens primære målgruppe er virksomheder. Men LinkedIn giver også mulighed for at målrette annoncer til B2C-kunder, da både virksomheder og private profiler findes på platformen. Du kan målrette dine annoncer mod personer i specifikke stillinger eller med en bestemt anciennitet, så du rammer de potentielle kunder, der har beslutningskompetence inden for køb eller marketing.

Fordele ved LinkedIn annoncering

LinkedIn er et af de mest populære netværk for professionelle, hvor erhvervsrelaterede nyheder, artikler og vidensdeling finder sted. I Danmark er der over 2,6 millioner aktive brugere på LinkedIn, hvilket svarer til cirka 73% af den danske arbejdsstyrke. På globalt plan har LinkedIn 660 millioner aktive brugere, hvilket gør det til et ideelt medie til annoncering. Vi hjælper virksomheder med at skabe målrettet LinkedIn annoncering til B2B-kunder og er klar til at assistere dig. Herunder kan du læse mere om, hvad LinkedIn annoncering er, de forskellige annoncetyper, samt hvordan vi med mange års erfaring optimerer dine LinkedIn annoncer.

Anbefalet ad-spend

Din LinkedIn annoncering er helt tilpasset dine behov og mål. Hvor mange interaktioner og hvor stor synlighed du ønsker, afhænger af dit budget og målgruppen – både i forhold til antallet af virksomheder og privatpersoner, du vil nå ud til. Med andre ord: jo højere budget, desto større synlighed. Vi skræddersyr en strategi, der passer præcist til din virksomhed, så du opnår de bedste resultater indenfor dit ønskede budget. Vi anbefaler altid et realistisk minimumsbudget – og vi justerer efter, hvor mange leads du vil generere.

clockBook 15 min. uforpligtende møde phoneRing til os