Skip to main content

M. Goldschmidt Ejendomme

+200 lejligheder udlejet på under 4 måneder

Med en balanceret marketingsindsats via push og pull kanaler, hjalp vi med at udleje +200 nye lejligheder i boligområdet Frederiksbro, som er ejet af M. Goldschmidt Ejendomme A/S.

Billede af Cecilie Lemmeke

“Vores situation er måske lidt speciel, da vi ikke kører marketing kontinuerligt. Vi kører målrettet i perioder med projektudlejninger, hvor vi har mange boliger, der skal udlejes samtidigt. Versanos fleksibilitet og fleksibiliteten har gjort det muligt for os at finde en løsning, der passer perfekt til vores behov.”

Cecilie Lemmeke Madsen, Kommunikations- og marketingchef | M. Goldschmidt Ejendomme

Udlejning af lejligheder på Frederiksbro i flere etaper

Siden 2022 har M. Goldschmidt Ejendomme A/S og Versano samarbejdet. M. Goldschmidt Ejendomme A/S har over 40 års erfaring i ejendomsbranchen, og drifter og udvikler ejendomme i og omkring København og på Sjælland.

M. Goldschmidt Ejendomme A/S henvendte sig, da de havde et ønske om at finde en samarbejdspartner, der kunne stå for eksekveringen og strategien bag deres SEO strategi, Google Ads setup og assistere på andre projekter såsom tracking på tværs af deres sites.

Samtidig ønskede M. Goldschmidt Ejendomme A/S at finde en fleksibel samarbejdspartner, der kunne være med til at skabe et marketingssetup, som var tilpasset virksomhedens ønsker, behov og forretning.

Fleksibelt setup med fokus på performance

Vi startede med at gennemgå M. Goldschmidt Ejendomme A/S eksisterende digitale initiativer for at identificere optimeringsmuligheder. Vi gennemgik i samarbejde optimeringsmulighederne og blev enige om, hvilke strategier og indsatser de selv kunne varetage og hvilke, vi skulle assistere med. Hermed fik sw mest værdi og kunne bruge deres interne ressourcer på dét, som de er bedst til.

Da M. Goldschmidt Ejendomme A/S digitale indsatser skulle times med udlejningen af kommende etaper på deres boligområde, Frederiksbro, skulle de bruge et setup, hvor initiativerne fra vores side kunne skrues op og ned efter behov, samtidig med at vi løbende styrkede den organiske tilstedeværelse via SEO.

På push og pull initiativer udvalgte vi relevante målgrupper og konstruerede et funnel-seatup, hvormed målgruppen blev ramt af annoncer gennem hele kunderejsen gennem både Google Ads og Facebook.

Vi måler på de KPI’er som batter for vores kunder

Vi rapportere vi ikke på intetsigende metrics som visninger og kliks. Vi går efter at skabe mærkbare og målbarer resultater som giver vækst.

Billede af Google Search Console resultater

Statistik direkte fra Google Search Console. Data: 01/01 24 – 16/06 24 vs. 17/07 23 – 30/10 24.

200

Push og push initativer som assisterede til udlejning af alle boliger på 4-5 måneder.

93

Vækst af organisk trafik sammenlignet med før.

34

Vækst af kon.rate sammenlignet med tidligere periode.

11.5

CTR på nye titles og descriptions.

11500

Relevante besøgende til hjemmesiden.

65

Andelen af besøgende fra anvendte markedsføringsinitiativer.

clockBook 15 min. uforpligtende møde phoneRing til os